maandag 9 december 2013

Daar word je blij van!


Iedere week wordt er gekeken naar een merk waarbij geluk centraal staat, deze week staat Mona in de spotlights. Want daar word je toch blij van!?!

Omdat je haar vandaag ge-wel-dig zit!
Het eerste wat ik lees als ik het karton van het Mona-toetje afhaal is, omdat je haar vandaag ge-wel-dig zit! Een paar tellen zet het mij aan het denken waarna ik in de spiegel kijk en besef dat mijn haar vandaag echt ge-wel-dig zit, not! Stiekem moet ik wel een beetje lachen wat Mona hiermee bereikt, tevens vraag ik mij ook af wat de andere spreuken zullen zijn, want er zal tenslotte overal een andere op staan. Haast een reden om weer naar de winkel te hollen en een nieuwe pot te kopen.

Alles voor het toetje
Niet alles voor het toetje van Mona in mijn geval maar wel voor het perzik toetje van Danio! In de reclame van Mona wordt er wel alles gedaan voor het toetje. Het is natuurlijk het lekkerst als je een hele grote bak voor jezelf hebt! In de commercial is te zien dat het jongste kind gek is op Mona en hier ook alles voor over heeft. Hij doet ijverig zijn best om het hypnotiseren onder de knie te krijgen waardoor de aandacht van de rest van de gezinsleden naar de 'dode' vogel gaat. Ondertussen kan hij genieten van het Mona toetje, als hij uitgegeten is ontwaakt hij de vogel weer. De gezichtsuitdrukking van het jongetje dat kort in beeld gebracht wordt spreekt boekdelen, het toetje is binnen elke seconden helemaal op! 

Kinderen zijn dol op toetjes zo blijkt maar weer, wil je de commercial zien? Klik dan even hier. Ben jij ook dol op toetjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...