woensdag 11 december 2013

Discover the world!


Tijd om je koffer, rugzak of backpack te pakken, de wereld ligt aan je voeten! Reiskriebels zijn er bij mij altijd wel, de wereld heeft nog zoveel mooie plekken, steden en landen om te ontdekken en je raakt nooit uitgekeken. Mijn ultieme geluksmoment: de wereld ontdekken!

Zelf heb ik al vele reisjes gemaakt, met name binnen Europa. Deze zomer ben ik begonnen aan het ontdekken van landen buiten Europa, mijn ontdekkingstocht van de wereld begon in Azië. En wel met de landen Maleisië, Singapore en Indonesië. Het klinkt behoorlijk indrukwekkend en jawel dat was het ook, op en top genieten aan de andere kant van de wereld! Het was voor mij de eerste keer dat ik naar Azië ging, het was een spannende en bovenal indrukwekkende reis. Deze landen zijn voor iedereen die van reizen houdt een aanrader!

Top 10 steden
(Waar ik ben geweest)
1. New York City!
2. Londen
3. Parijs
4. Rome
5. Porto
6. Istanbul
7. Berlijn
8. Stockholm
9. Brussel
10. Milaan


Wat bovenaan op mijn lijstje staat om te ontdekken..
1. Sri Lanka
2. Cuba
3. Peru
4. Kenia en Tanzania
5. Barcelona
6. Nepal
7. Canada
8. Vietnam
9. Laos
10. Myanmar

Wat staat er bovenaan op jouw lijstje?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...