zondag 29 december 2013

Review: Mannenharten

Bron: Mannenharten

Het was weer lang geleden dat ik een bioscoop van binnen had gezien, ik ben nou eenmaal geen persoon die film kijken als hobby heeft. Al vind ik het af en toe toch wel leuk om naar toe te gaan, zeker naar een film waarbij ik mijn verstand niet hoef te gebruiken, lekker ontspannen!

Gisteravond ben ik naar de bioscoop gegaan om de film Mannenharten te zien. Het klinkt als een cliché film en dat is het ook. Heerlijk zwijmelen bij de bijna perfecte leventjes van de hoofdrolspelers. Soms lijkt het wel of alles op het perfecte moment komt, droom lekker verder.. Zo gaat het gewoon in romantische komedies, en toch blijven we kijken naar dit soort films. Het heeft stiekem toch wel wat, al lijkt het weinig op het 'echte' leven.

De film Mannenharten wordt beschreven vanuit het oogpunt van zes mannen die allen in de sportschool te vinden zijn. Het is weer eens wat anders dan alle andere romantische komedies die vanuit de vrouw geschreven worden. Een van de hoofdrolspelers is Tim, hij is een goed verdienende reclameman en is er nog niet klaar voor om te gaan trouwen. Zijn leven lijkt perfect totdat hij ontdekt dat er meer is dan een huis kopen en trouwen.

Mannenharten is een cliché film met een aantal verrassende momenten die je niet direct zou verwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...