dinsdag 31 december 2013

Top 5 geluksmomenten van 2013

Het is de allerlaatste dag van 2013, het nieuwe jaar staat alweer voor de deur. Een mooi moment om terug te kijken op de geluksmomenten van 2013. Hieronder vind je mijn top 5, het waren er natuurlijk veel meer, het lijstje is namelijk oneindig lang :).

1. Propedeuse in the pocket!!
In januari kreeg ik ook eindelijk het welbekende papiertje, mijn propedeuse! Urenlang heb ik geoefend voor de Engels luistertoets die eind januari plaatsvond. Na de toets was ik op van de zenuwen, had ik de toets eindelijk gehaald of moest ik stoppen met de opleiding? Nog geen 24 uur later kreeg ik mijn punt al terug, het was een ruime voldoende, mijn ultieme geluksmoment van 2013!!

2. Reis naar Dubai, Maleisiƫ, Singapore & Indonesiƫ
De wereld ontdekken is zo gaaf, daar ben ik afgelopen zomervakantie wel achtergekomen. Zoveel nieuwe indrukken waaraan ik nog vaak terug denk. Wanneer ik de vakantiealbums open word ik weer blij :)!

3. Verhuisd
En dat betekend natuurlijk een nieuwe, hele grote, slaapkamer. Wonen in een huis uit 1907 is gaaf, het is een huis met een verhaal, het is leuk om telkens weer nieuwe verhalen over de vorige bewoners te horen. Benieuwd welke verhalen we nog te horen krijgen.

4. 10km gerend
Over de tijd zullen we het maar niet hebben maar ik heb wel de 10km 'gerend' in maart tijdens de Venloop. In 2014 kan ik de tijd alleen maar verbeteren, langzamer kan haast niet ;).

5. Vriendschappen
Goede vriendschappen maken gelukkig. 2013 was een jaar waarin vriendschappen sterker en hechter zijn geworden. Vele leuke momenten zijn er weer beleefd met mensen die ik lief heb.

Ik hoop dat 2014 net zo'n succesvol jaar zal worden als 2013 is geweest!
Wat zijn jouw goede voornemens voor 2014? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...