maandag 23 december 2013

Geluksgevoel uit een flesje

Wanneer mensen samen komen gebeuren er mooie dingen. Share happiness!!
Zodra Sinterklaas het land uit is zit ik al te wachten op de o zo bekende reclame van Coca-Cola met de vele verlichte vrachtwagens die dicht op elkaar vele kilometers afleggen door het sneeuwlandschap. Dit jaar heb ik hem helaas nog niet voorbij zien komen, het warme kerstgevoel dat deze commercial overbrengt moet ik dit jaar missen. Maar niet getreurd dit jaar is er een nieuwe campagne ontwikkeld met als thema 'I believe in you'.

coca cola, i believe in you!
Bron: Coca-Cola

De campagne geeft mij niet het kerstgevoel dat ik zo herken ik de oude campagne maar is daarom niet minder mooi en/of indrukwekkend. In deze campagne zit misschien wel een belangrijkere boodschap verborgen dan in de vorige campagne. Coca-Cola wil de Nederlanders inspireren om iets goeds te doen voor een ander, zonder hier direct iets voor terug te verwachten. Door het beste van jezelf te geven kun je de wereld een beetje mooier maken.

'I believe in you' - Santa Claus


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...