vrijdag 17 januari 2014

'Heerlijk een wijntje drinken in bad'


Het weekend staat alweer voor de deur, tijd voor de geluksmomenten van Linda van Overbeek, blogster op Styleprejudices.

Stel jezelf eens voor..
Hallo lieve lezers, ik ben Linda van Overbeek van de blog styleprejudices.blogspot.com. Mijn leven speelt zich af in en rond Eindhoven. Ik ben 20 jaar en doe graag leuke dingen met vrienden. 

Wat betekent geluk voor jou?
Ik ben gevoelig voor stress en geluk. Als ik het druk heb bijvoorbeeld met mijn studie dan ben ik snel gestrest en chaotisch in mijn hoofd. In die weken ben ik al snel gelukkig. Dan bestaan mijn kleine geluksmomentjes al uit een kop thee op de bank in mijn pyjama. Of een lekker avondje iets drinken in de stad. Gewoon niet aan de drukte denken en heerlijk ontspannen.

Wat is voor jou een geluksmomentje?
In tijden dat ik het rustiger heb in mijn planning, dan houd ik er van om echt te gaan genieten. Heerlijk een dagje weg met mijn moeder en/of zusje. Een dag thuis samen met de familie is ook lekker. Of een weekend weg met vriendlief en gewoon niet veel bijzonders doen, of juist iets waar ik al lang naar uit kijk. Een heerlijk wijntje drinken in bad en lekker op tijd gaan slapen.  Ik houd van de kleine dingetjes die het doen. Dan word ik het gelukkigste meisje op de wereld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...