zondag 19 januari 2014

Real friends don't keep count!

Vandaag is het alweer de laatste dag van de week van de gastblogs. Hij wordt afgesloten door Huseyin Kaya.

Stel jezelf eens voor..

Beste lezers van dit blog, mijn naam is Huseyin Kaya en ik ben 25 jaar. In mijn vrije tijd ontwerp ik verschillende dingen zoals website, flyers etc. en houd ik mijn eigen blog bij (www.hkaya.nl). Hiernaast ben ik nog full-time aan het werk bij Medion/Lenovo. Lisa vroeg mij of ik een blogpost wilde schrijven over mijn definitie van geluk, ik wist dat het een lastige taak zou worden maar ging er toch mee akkoord, wetende dat het een lastige taak zou worden. Voor mij zijn geluksmomenten momenten die ik met mijn vrienden mee maak.

Wat betekent geluk voor jou?
Wanneer er sprake is er sprake van geluk, gaat het om iets wat je korte tijd ervaart of waar je iets voor langere tijd dankbaar ben. Iedereen ervaart geluk anders. De een spreekt van geluk als ze veel geld hebben en de ander spreek van een geluksmoment als ze een bepaalde status bereikt hebben binnen hun carrière. Er zijn ook mensen die dankbaar zijn voor iets wat voor jouw misschien heel normaal kan zijn. Zo zijn er ook mensen op aarde die van geluk spreken als ze elke dag eten op tafel hebben. Het belangrijkste is dat je een geluksmoment ervaart en kunt delen met een ander.

Wat is voor jou een geluksmoment?
Ik mag van geluk spreken dat ik de juiste personen in mijn leven tegen ben gekomen wie ik als vriend mag beschouwen. De definitie van vriend is voor mij dat vrienden er altijd voor je zijn in voor- en tegenspoed. Vrienden komen ook terug als je met elkaar een conflict gehad hebt. Vrienden halen ook geen oude koeien uit de sloot. Al je leuke herinneringen maak je eenmaal mee met je vrienden en niet iemand anders. Zo kun je bij elkaar komen en samen lachen over wat jullie samen meegemaakt hebben. Leuke momenten met vrienden kunnen heel simpel zijn, of het nu samen een filmavond is of lekker ouderwets een bordspel spelen, of je kunt samen op avontuur gaan door middel van vakantie naar andere landen te boeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...