zaterdag 4 januari 2014

Het gezicht achter..

Het gezicht achter de blog geluksmomenten. Ik zal mezelf voorstellen door een interview met mezelf te houden, het klinkt een beetje vreemd en zo voelt het ook. Want ja hoe ga ik nu mezelf interviewen? Misschien moet ik maar voor de spiegel gaan zitten dat ik mezelf aankijk en het gevoel heb dat ik een interview aan het afnemen ben.


Stel je zelf eens voor..
Mijn naam is Lisa Houben, 22 jaar en ben 3e jaars studente communicatiemanagement op de Fontys in Eindhoven. Hiervoor heb ik de opleiding Grafisch Vormgever afgerond op het SintLucas in Boxtel.  

Waarom blog je over geluksmomenten?
Bij het kiezen van een onderwerp voor mijn blog heb ik gekeken naar de dingen die mij interesseren en in welke onderwerpen mijn interesses liggen. Het was belangrijk dat het een onderwerp was waarover ik niet uitgepraat raak, voor mij zijn dit geluksmomentjes. Ik vind het belangrijk om mensen bewust te maken van de soms onbewuste geluksmomentjes die je mee maakt in het dagelijks leven. De bewust making van deze momenten zorgt ervoor dat je dingen meer leert te waarderen.

Wat zijn voor jou geluksmomenten?
Geluk zit voor mij in grote en kleine dingen, geluk zit 'm met name in dingen die je niet direct ziet. Het zijn meestal geen materialistische dingen waardoor ik geluksmomentjes beleef. Ik word gelukkig van hechte vriendschappen, van zonnestralen, de kat die me begroet als ik binnen kom en van lekker eten. Er zijn natuurlijk nog veel meer momenten waarvan ik gelukkig word maar het lijstje is oneindig lang.

Als je moest kiezen..
Lachen of dromen?
Binnen of buiten?
Spreken of zwijgen?
Serieus of grappig?
Bier of wijn?
Licht of donker?
Knuffel of kus?
Feestje of discotheek?
Fanta of Cola?
Thee of koffie?
Links of rechts?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...