maandag 13 januari 2014

'Mijn lievelingslied op de radio'

Vandaag staat er geen merk in het zonnetje maar een zangduo! Kun je al raden wie het zijn bij het lezen van de titel van dit bericht?

Vanmiddag was ik in de tuin aan het werken met de radio, natuurlijk kei-hard, aan. De liedjes galmden vanuit de keuken de tuin in. Na vele nummers hoorde ik opeens een liedje dat ging over het onderwerp van mijn blog.

Het liedje kwam van Nick en Simon, ze hebben een liedje geschreven met de titel 'geluksmomenten'. Geen onbekend nummer maar opeens was het een nummer waaraan ik een andere betekenis ging geven. Het was geen nummer meer waarbij ik altijd mega-vals mee zou zingen zonder de tekst echt goed te kennen (en ik dus de halve tijd iets anders zong dan dat de bedoeling was). Ik moest de tekst toch maar eens goed gaan bestuderen om te weten te komen over welke geluksmomenten ze nu echt zongen.


Ben je ook benieuwd naar de tekst van het nummer? Klik dan hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...